الأميرة ذات القلب المظلم | قصة خيالية مشوقة عن الحب الملعون والصراع مع الشيطان

An-exciting-fantasy-story-about-cursed-love-and-the-struggle-with-the-devil.
 قصة خيالية مشوقة عن الحب الملعون والصراع مع الشيطان 

 أنا اسمي ابراهيم 24 سنه وقصتي بدأت ونا 19 سنه مع أم اميره هي طولها 180سم بيضه اووووي وبزازها كبيره وطيزها كبيره وطريه اوووي وجسمها عامل بلظبط زي هالة صدقي أم اميره كانت متجوزه واحد اسمه عم احمد

قصة اميرة وابراهيم والحرمان

 كان بيبيع شباشب وكان راجل كبير في السن وانا كنت شغال معه واخذت في يوم اجازه عشان عايز اشوفها لقيتها لابسه النقاب بتاعها والعبايه السوداء كانت ضيقه على جسمها قوي وكانت مخليه طزها بينا الكلوت كان باين من العبايه انا لما شفتها هجت قوي رحت جاي عليها وقلت لها عاوز اشوف ابنك مصطفى مصطفى ده كان طفل راحت ضحكه بشرمطه شويه وقالت لي تعال معي بس ما تعملش صوت لقيتها طالعه على السلم قدامي واحده واحده وطيازها كلها قدام وشي رحت حاطط ايدي علي طيزها بالراحه عشان متحسش بيها بس هي حاست بيها وفضلكم كمله طلوع وصلت عند باب الشقه قالت لي انزل تحت عشان البنات جوه بيبقوا قلعيين قلت لها ما تخافيش انا طالع عشانك انت ومصطفى ابنك قالت لي ماشي رحت مقرب من طيزها ورشقت زبي بين الفلقتين راحت شهقت وقلتلي انا متجوزه مينفعش كده قولتلها انت نفسي الحس كسك الملبن ده قلتلي بس بشرط محدش يعرف قولتلها ماشي قالتلي استناني تحت كان في شقه تحت فاضيه في البيت بتاعهم برده جابت المفتاح ونزلت وفتحت ودخلتني الشقه و اول ما دخلت رحت حضنها وهي اترعشت لما انا حضنتها قلت لها ده لسه بدري قالت لي ماشي دخلنا على السرير قلعتها النقاب ولقيت بدر منور قلت لها خساره في عم احمد الفاجر قالت لي اعمل ايه بقى متجوزه واحد قد ابويا قلت لها انا هعوضك قالت لي لما نشوف قلت لها هتشوفي رحت قلعت النقاب والعباءه لقيتها لابسه قميص نوم شفاف قلت لها ما انت جاهزه اهو قالت لي لبسته لك علشان تدلعني عشان انا محرومه من النيك انا سمعت كلمت النيك وهجت عليها رحت ماسك شفايفها قعد امص فيهم لقيتها راحت الدنيا ثانيه رحت منيمها على ضهرها و فشخت رجليها ونزلت علي كسها قعت الحس في لحد مجابت عسلها وعماله تقول لي دخله مش قادره وانا مش سائل فيها وطلعت بزازها امص فيهم وبعد كده رحت مدخله في كسها لقيتها صوتت كان كس صغير جدا عشان متجوزه راجل كبير ومش بيعرف يعمل معها حاجه قعدت تقولي ااااااه براحه مش قادره على مهلك قولتلها انتي شرموطه ومتناكه هي هاجت وقلتلي نفسي اجرب نيك الطيز ونكتها من طيزها وجابت دم ونزلتهم في كسها الملبن

 

حكايتي هذه ليست سكس محارم مع امي لكنها حقيقة

This-story-of-mine-is-not-incest-with-my-mother,-but-the-truth
حكايتي هذه ليست سكس محارم مع امي ولكن الحقيقة

 حكايتي هذه ليست سكس محارم مع امي لكنها حقيقة و هي ان زبي يقذف المني كلما ارى حلمات بزاز امي التي تملك بزاز جميلة و كبيرة و لونها ابيض جدا و هذه العادة التصقت بي منذ  البلوغ رغم اني كنت ارى بزاز امي و انا صغير حين ترضع اخوتي الصغار . و لا زلت اتذكر اول مرة قذفت فيها المني حين بلغت و يومها دخلت الغرفة فرايت امي ترضع اخي الصغير و كان يلتقم ثديها و يمصه و لاول مرة اشتهيت بزاز امي و احسست ان زبي ينتصب عليهما و في السابق كنت انظر اليهما بطريقة عادية لكني صرت انظر الى صدر امي بشهوة و استمر اخي يرضع و انا اتخيل نفسي مكانه امص بزاز امي . و بقيت انظر الى امي و هي ترضع اخي و انا شارد تماما الى ان اطلق اخي الصغير حلمة امي و كانني لوال مرة ارى بزاز امي فقد رايت حلمتها ذات اللون الاحمر الفاتح جدا و هالتها الدائرية الكبيرة التي تلفها بقع حمراء من كل جانب و كانت الحلمة بارزة جدا و منتصبة من شدة المص و هنا لم اعرف كيف بدا زبي يقذف المني بغزارة شديدة دون ان المسه فقد احسست ان الشهوة تعصرني و انا ارى بزاز امي امامي و هي لا تعلم ان ابنها صار زبه يقذفه حين يرى حلمتا نهديها المثيرة جدا

 حكايتي هذه ليست سكس محارم مع امي لكنها حقيقة

و اسرعت الى الحمام و اخرجت زبي فوجدته غارقا في المني و لم اصدق اني احتلمت لانني رايت المني لاول مرة و كان لونه ابيض و لزج مثل زلال البيض و قد انكمش زبي كثيرا لكني احسست بنشوة قوية جدا و لذيذة و لم اصدق اني قذفت . و لم تمضي الى حوالي ساعة اخرى حتى ذهبت الى الحمام كي استمني و انا استرجع كيف رايت بزاز امي و حلمتها الشهية و كيف بدا زبي يقذف المني دون ان المسه او اهيجه و يومها قذفت مرة اخرى و اطفات شهوتي لكن بعد ذلك احسست بتانيب الضمير و شعرت بالندم رغم اني لم اشتهي امي بل زبي قذف لمجرد الرؤية و مرت ايام صرت اتفادى رؤية بزاز امي حتى لا اشتهيها مرة اخرى و اهيج لكن في احدى الايام رايت في فيديو سكس كان في هاتف صديقي فيلم نيك ساخن و كانت البطلة تملك بزاز متوسطة الحجم و لم تهيجني و لم ترفع شهوتي و يومها عادت رغبة رؤية بزاز امي مرة اخرى تدور في خاطري . و صرت كلما ادخل البيت احس بانجذاب نحو امي و ابقى انتظر اللحظة التي ستبدا فيها بارضاع اخي كي ارى نهدها الشهي لكن في كل مرة اجدها اما اكملت ارضاعه او اعطته الببرون


و انتظرت حوالي عشرة ايام كاملة الى ان كنت رفقة امي و اخي الاوسط نحكي وهي تسالنا عن الدروس وفي تلك الاثناء اقترب اخي الصغير نحونا و هو يحبو و قبل ان يصل حاول الوقوف على الطاولة فسقط و بدا يبكي بقوة و حتى تسكته امي ضمته الى صدرها كي ترضعه و لم اصدق اني سارى حلمة امي و بزازها و انا من شدة الهيجان بدات اتسائل هل زبي يقذف مرة اخرى لمجرد رؤية صدر امي . و احسست برعشة قوية حين ادخلت امي يدها الى صدرها تحت الروب و هي تضع اخي على صدرها و اخرجت يدها و معها بزتها الكبيرة و رمتها فغطت كل جهة صدرها اليمنى و بقيت حلمتها المنتصبة بارزة جدا تنتظر فم اخي كي يمصها و هنا احسست ان ساقاي ينكمشان و قلبي يعتصر و عيناي تنغلقان بطريقة لا ارادية و بدا زبي يقذف المني لا اراديا و بطريقة ساخنة جدا جدا و حارة و انا ارى بزاز امي رغم ان مدة الرؤية لم تكن قد تجاوزت خمسة ثواني لكنها كانت كافية بالنسبة لي ان اتشبع بصدر امي و كالعادة اسرعت الى الحمام كي انظف زبي و امسح المني من ملابسي بعدما قذفت مرة اخرى حتى دون ان المس زبي او استمني


و مع مرور الوقت صرت اتفادى رؤية بزاز امي حتى لا يقذف زبي لانني احيانا اتذكر انها امي و لا يحق لي ان اشتهي صدرها لكن حين اكون في حرارة جنسية و شهوة قوية اتعمد الوقوف امام امي و انا انتظر بفارغ الصبر اللحظة التي تخرج بزازها لاخي كي يرضع و صرت حتى اتخيل اني ارضع من صدرها في مكانه كي احس بلذة رضع الصدر . و انا اتسائل كيف يستطيع ان يقذف زبي بمجرد رؤية الصدر و كيف يكون حالي لو فتحت امي رجليها و اظهرت كسها و طلبت مني ان انيكها اما اخر سؤال فهو ماذا لو ادخلت زبي في كس امي فكيف تكون شهوتي و لذتي الجنسية


شاهد مواضيع مميزة قد تهمك ايضا

قصة المحجبة المطلقة وعطل السيارة

The-story-of-the-divorced-veiled-woman-and-the-car-breakdown
قصة المحجبة المطلقة وعطل السيارة

 ازيكم جميعا اتمنى تكونوا بخير.

انا اسمى…..

٣٤ سنة بشتغل business development manager في شركة كبيرة جدا.

وطبعا زى معظم القطاع الخاص لسه الموظفين بينزلوا الشغل وخصوصا المديرين.

انا كنت نزلت قبل كده تحربة ليا وكانت حقيقية والتجربة بتاعت النهاردة برضه حقيقية ولسه حصلالى الاسبوع اللى فات.

للناس اللى متعرفنيش وهما اكيد انا كنت نزلت القصة اللى فاتت بتاعتى بأسم جروب ضد التحرش بقي للنيك.

قصة المحجبة المطلقة وعطل السيارة

المهم قصة النهاردة كانت يوم التلات اللى فات خرجت من الشغل ف المهندسين وانا اصلا من سكان العجوزة وكنت رايح اقابل واحدة ف مدينة نصر المهم اخدتها وطول الطريق ف العربية الامر لم يخلو من التقفيش التحسيس والبوس وهكذا وصلتها المكان اللى كانت نازلاه وانا اخدت طريقي للبيت ف العجوزة وللاسف او لالالا لحسن الحظ الgps خلانى اطلع الدائري وكمان طلعت محور روض الفرج الجديد الكلام ده كان الساعة ٤ قبل الحظر ب٣ ساعات.

والطريق فاضي خااااالص وفجأة الاقي من بعيد عربية راكنة وواحدة واقفة جنب العربية مش عارفة تعمل ايه عديتها وركنت بعدها ورجعت بضهرى علشان اشوف اقدر اعملها ايه وكانت نيتى خير خير خير.

نزلتلها قامت داخلة عربيتها كان شكلها خايف.

روحت قولتلها انتى كويسة اول حاجة ومالها العربية وكانت بتتكلم من شباك العربية اتارى العربية سخنت جامد ومكنش ف الريداتير مية خالص وهى كمان مش معاها مية شوف بقى الواحد لما تبقي نيته سليمة ومرزق الخير بيجيله لحد عنده عندى مية ف العربية وعلشان احطها لازم العربية تبرد خالص وبما أننا الدنيا فاضية ومفيش حد ففضلنا بتاع ساعة بقي واقفين واديتها الكارت بتاعى واتكلمنا كتييييير واتعرفنا على بعض والدنيا فكت واخدت بالى من ان لسانها قالت شوية ومفيش مشكلة في الشتيمة however انها شخصية classy اوى والدنيا وبقت هزار ف هزار.

قولتلها زيادة امان ابعتى رقمى لحد من اهلك علشان يبقوا عارفين مين اللى معاكى وكده قامت بعتاه لصاحبتها.

حطينا المية وكله تمام وكانت الدنيا ضلمت علينا دورنا العربية وفضلت ماشي وراها علشان تطمن وطول الطريق بنتكلم فون وبدأنا نتكلم بشكل sexual شوية بهزر.

روحنا البيت وقعدنا نتكلم واتس اب.

لقيتها بتبعتلى رسالة بتقولى فاضي نتكلم فون شوية الكلام ده على الساعة 12 بالليل وانا علشان عايش لوحدى فعادى بالنسبالى كلمتها وقعدت تشكرنى تانى ونهزر وبقينا نتكلم بشكل واضح ف السكس وانها عجبانى جدا شوية بشوية قالتلى انها اصلا مطلقة بعد جواز لمدة ٦ شهور وان حياتها صعبة جدا بالمناسبة هى عندها ٣٦ سنة وتقريبا بتاع ٧٥ كيلو وحوالى ١٦٠ سم بيضة اوى محجبة بس لبسها ضيق فششششخ وجسمها جسم milf فشيييخ باقي وصف جسمها هيجى قدام شوية.

قعدنا نتكلم ف أن حياتها فاضية وملحقتش تتمتع بجوازها وحياتها اللى فهمته ان جوزها مكنش قادر يشبعها.

سألتها يعنى عمرك ما وصلتى للاورجازم قالتلى لأ ولا مرة.

قولتلها جيب ايه رأيك لو تغمضى عينك وتسمعى كلامى ولو مش عاجبك اقفلى ف وشى عادى جدا قالتلى ماشى.

قولتلها تخيلى كده لو كنا واحنا لسه مستنين عربيتك لما تبرد وان الدنيا بره العربية هوا جامد ولازم نبقى قاعدين مع بعض جوة العربية و انتى عجبانى كده وقربت منك بوستك وشوية شوية بنزل على رقبتك بعد مافكينا الحجاب وابدى بتسرح على الشيميز بتاعك بين الزراير بلمس بزازك بصوابعى لقيتها مرة واحدة بتطلع اااااااااااااااه فيها تعب السنين وبتقولى استنى شوية مش قادرة مش قادرة انا جبتهم وقامت قافلة ف وشى التليفون.

محاولتش اكلمها سيبتها خااالص ونمت.

تانى يوم الصبح لقيتها بعتالى بتقولى معلش انا اسفة بس انا فعلا تعبت جدا من كلامك قولتلها دنا ملحقتش اقول اى حاجة اصلا بس واضح انك تعبانة جداا وانا عاوزك تتطمنى ليا ومتشيليش هم حاجة وانا جنبك.

قولتلها هعدى عليكى النهاردة نتمشى شوية بالعربية اخدتها وروحنا وقفنا ف نفس المكان بتاع امبارح قعدت تضحك قولتلها ايه رأيك اخليكى تعيشي اللى حكيتهولك امبارح قالتلى لا مستحيييل فى العربية اقنعتها ان العربية متفيمة ومفيش حاجة هتبان.

قربت منها فكيت الحجاب ومشيت ايدى على راسها وضميت راسها لحضنى ونزلت ببوسة على شفايفها براااحة وهى بدأت تندمج وغيبنا ف بوسة طويلة اكلنا شفايف بعض وايديا شغالة فك ف زراير الشيميز ولقيتها لابسة برا بس لونه وردى وانا دخلت ايدى جوة البرا على بزها اليمين وحسست عليه براحة اوى وحوالين الحلمة كل ده واحنا بنبوس بعض.

شوية ونزلت على رقبتها بوس ولحس وهى بدأت اهاتها تزيد ونفسها يعلى وايدها تنزل واحدة واحدة على زوبري من فوق البنطلون وهو وقف وشد اوى روحت مرجع الكرسي بتاعى لورا وجايبها مقعدها عليا ونزلت مص ف بزازها الاتنين وهما مضمومين على بعض وابدل بين الحلمات امص دى شوية ودى شوية وهى تقولى اااااه كمااااان كمااااان قطعهم نفسي يتاكلو اوووى كلهم اووووى لقيت رجلها بتقفل وتفتح اوى وبتصرخ حرفيا وتقولى بجيب بجيب بجيب اااااااااااه وقامت مرمية ف حضنى وراسها ريحت على كتفي قعدت اطبطب عليها لحد ماهديت وفاقت قالتلى انا عملتلى دمااااااغ ايه اللى انا فيه ده.

قالتلى بص وصلنى البيت واعمل حسابك هتطلع عندى ونبات مع بعض استغربت شوية قالتلى متستغربش انا مشبعتش وانت صحيت فيا حاجات كنت مسيطرة عليها جوايا .

روحنا شقتها وكانت المدعكة…..

ده كان الجزء الاول للقصة(المقدمة) هنزل الجزء التانى النهاردة.

وبعد كده هبقي بنزلكم اللى هيحصل معاها كل ما اقابلها والبداية بكرة هقابلها ومتوقع انها عملالى

شاهد مواضيع مميزة قد تهمك ايضا

طبيبة تحب العلاقة تلعب و تخلط فيه حتى هيجتني

  ما احلاها متعة مع طبيبة تحب الزب محجبة و سخونة بزاف .. ما نكذبش عليكم ما نكتهاش من الحتشون و لا الترمة بصح رايح نحكي على القصة تاعي لي راهي مرفوقة بفيديو حقيقي .. قبل ما نزور هي الطبيبة كنت متردد على خاطر انا نحشم بزاف و في الاونة الاخير من كثرة الخدمة رجعت نحس روحي بارد جنسيا .. ايه رجعت نحس روحي بارد ما نوقفش مليح حتى حكمني الوسواس .. صاحبي خبرني على هذي الطبيبة قالي تعالج الضعف الجنسي و تشتي الزب .. ايا انا قررت نروح لها بصح كي دخلت حشمت على خاطر زبي ماشي كبير بزاف و ما يوقفش .. غير دخلت قالت لي نحي سروالك

مدهش! الطبيبة التي تحب القضيب والمهبل تعالج الضعف الجنسي

كي نحيت سروالي بقيت بالبوكسور و صح لقيتها طبيبة تحب الزب و حنونة و شابة بزاف .. بدات تسقسي فيا ما راك تحس والو كي تمس زبك يوقف و انا نقول لها ما نكذبش عليك راني بارد .. من بعد قالت لي خرجو انا حشمت و تبانيكيت بصح هبطت البوكسور .. و الطبيبة خزرت مليح في زبي و حكماتو بيدها لي كانت ناعمة و حنينة بزاف .. بدات تمسد في زبي و تخلط فيه و تقولي واش راك تحس .. انا حسيت بالشهوة بصح موالف زبي يوقف حطبة مي هذي الخطرة ما حبش يوقف .. من بعد قالت لي ما تخافش انا نعالجك و بدات تمسد فيه و تخلط و تضحك ..

أهلاً مع الطبيبة التي تحب القضيب والمهبل

انا زبي زاد وقف و سخنت و حبيت نيكها بصح ما قدرتش نقول لها مالقري هي طبيبة تحب الزب و سخونة و خليتها تخلط .. زبي بدا يطوال و الشهوة بدات تهيج و حبيت نقول لها ديريلي بيبة بصح ما نكذبش ما كانتش عندي الشجاعة

المهم واش صرا بيناتنا كامل راهو في الفيديو و لي حاب يشوفني مع طبيبة تحب الزب ما عليه غير يدخل و يشوف … فيديو هذا سخون و جديد و حصري و نتمنى يعجبكم و علابالي الاغلبية يقولو لي علاه زبك ما وقفش

العاهرة تمارس الشذوذ الجنسي ليلة رأس السنة

The-prostitute-practices-homosexuality-on-New-Year's-Eve
العاهرة تمارس الشذوذ الجنسي ليلة رأس السنة 

 تبسمت الصحافية وسألتها:

شم بيتعبك لو كان ناشف عليكي؟ بديعة:

العاهرة تمارس الشذوذ الجنسي ليلة رأس السنة 

لا طالما تحبي الشغل…و أنا بحبه ة مش خجلانة وعندي كس فاخر…بقت تضحك و تحسس على كسها…الصحافية تبسم:

انت ذكية فعلا… وجميلة كمان…بس بتعملي أيه مع الزبون؟ بديعة تلعب في كسها:

في كذا طريقة..انا جميلة لدي مقومات كبيرة يعني أيدين موز وشفايف وردية ولسان كراميلي وكس عظيم…بصت الصحافية لكس بديعة بشهوة ففهمت الأخيرة وسألتها:

أيه عاوزة تجربي؟ الصحافية:

عامليني زي ما تعاملي الزبون… من هنا راحت العاهرة تمارس الشذوذ الجنسي ليلة رأس السنة مع الصحافية فضحكت و نهضت و عرت بزازها و بقت تقلع الصحافية ملابسها وتشرح لها الخطوات عملي و راحت تلعب في جسم الصحافية الجميل الممشوق و تتحسس كسها فهيجتها وشهقت الأخيرة و استحلت الممارسة.

انطلقت الأنات الساخنة و أجلست بديعة الصحافية على السرير وبقت تتحسسها بحررة و تعاملها كزبون و استثارتها و دخلت بين فخوذ الفتاة وبقت تلحس كسها و تمص و تلعب في شفراتها بلسانها و الصحافية تتاوه و تتلوى و تستحلي وبديعة تزيدها و تتضاحكان:

آآآه أوووه لا نوووو أممممم أأأأاح نووووو…لا لا سيبني يا مجنونة هاهاهاهاها…ثم استلقتا في وضع معكوس وضع 69 وأخذت العاهرة تمارس الشذوذ الجنسي ليلة رأس السنة مع الصحافية و تلحس كسها و تمص زنبورها و تتبادلان المص و اللحس القوي و تنطلق الآهات ساخنات مثيرة قوية و تتساحقان وو تتباوسان حتى النشوة فقالت بديعة ضاحكة:

عرفت أنتم المثقفون ولاد أحبة أكتر مننا هههههه.

في نفس الليلة قصد البارون الشهير كورسيكا بيت دعارة المرايا ساحبا ابنه كي يرفه عنه في عيد ميلاده ويجعله ينيك ويهيص في ليلة رأس السنة.

رحبت به المديرة بحفاوة فرحب بها وقال:

دا عشان عيد ميلاد ابني التمنتاشر…عاوزين مزة جامدة تدلعه…صفقت المديرة لكل العاهرات:

يلا يا بنات ورينا الحلويات…وروا البارون و ابنه المفاتن…وقف العاهرات صفا وصفع ابنه برقة على خده:

يلا أختار حلو…يلا جواهر ادورو ورور جواهركم لأبني… استدار العاهرات عاريات و عرضن الأكساس و الأطياز من كل نوع و طعم و شكل ثم من بعيد نزلت بديعة فشافها البارون:

أنت بديعة…بديعة:

و أنت البارون كورسيكا….ابن البارون:

هي دي…أسرع إليها وصعدت به لأوضتها فبع أن راحت العاهرة تمارس الشذوذ الجنسي ليلة رأس السنة مع الصحافية احت بديعة تنيك ابن البارون لتتزوج الباورن نفسه بع ذلك و تهجر بيوت الدعارة.

دخلت قصر البارونبفستان سكسي على أثر دعوة منه واستقبلها بحفاوة:

أهلا بالزهرة الجميلة…يلا هاقدمك للضيوف…كان ذلك في يوم رأس السنة نفسها فقدمها لحفل منا النساء و الرجال من علية القوم في أيطاليا:

هي دي بديعة…صديقة و طيز روعة هاهاها…احتجت عشيقته:

مش ممكن أنت لسة عطاط و عندك سبعين سنة..مش ممكن…ضحكت بديعة وتأبطت الأولى زراع البارون ومشت به و انفردت بديعة ولم تجد في الحفل إلا الجرسون.

قدم لها كاس خمر تناولته منه فعرفته:

أعرفك قبل كدا صحيح؟ الجرسون:

نعم يا آنسة…في بيت دعارة قبل ما يتقفل…تحسست بديعة زبه فشهق الجرسون و ضحكت بديعة:

حلو و ناشف…الجرسون هايج:

لو تيجي ورايا لأوضة تغير الملابس هاظبطك…هحطه في طيزك…ضحك بديعة ضحك عاهرة محترفة :

فكرة حلوة أوي هاهاهاها… و سحبته معها.

لمحها البارون و تتبعهما ببصره وراح الجرسون ينيك بزبه طيز بديعة ركبها الجرسون بوضع الكلبة و بديعة مفلقسة تأكل الزب بشهوانية و سخونة كبيرة و تتاوه و تتلذذ فيما البارون يسخن و يراقب و يستمتع بالمشاهدة.

هنا دخل البارون:

قفشتك…أخرج يا ندل…الجرسون يشد لباسه متلعثما:

هتطردني من الشغل؟ البارون بتهكم:

لا هديك كادو…يلا برا بسرعة…كانت بديعة ما زلت مفلقسة وأخذ البارون في لهفة و طيش يخلع ملابسه مثل المراهقين:

اححححح نفسي فيكي من زمااان…بديعة:

اهلا و سهلا بيك …أدخل نيك…راح يتحسس حلاوة و جمال طيزها ويتمحن:

آآآآح طيز مدورة حلوة…روعة…أوووف…راح يدفع زبه الواقف المتصب بقوة وصرخ :

أوووف خدي…بووووم…وبديعة تمثل و تصوت…البارون:

خدي يا بديعة في طيزك الحلوة و زب وبين تلاتة أر بعة ..تتزوجيني يا بديعة….اووووف….ضحكت بديعة و وقع البارون على ظهرها بنصه.

خلال ذلك كان يراقبه مدعوي الحفل وراحو يحييونه بمناسبة عيد ميلاده:

برافووووو…بالفعل تزوجت بديعة البارون و تركت العاهرة بيوت الدعارة اللي أصلا كانت اتقفلت بحكم القانون في أيطاليا زي ما تقفلت قبلها في مصر أو بالتزامن معاها و اخدها البارون من يدها يعرفها على أقاربه البارونات رجال و ستات وهنا تقدم ابن البارون:

أنا سعيد أني تكون مرات أبويا عاهرة…أحنا هنعمل شغل مش صح…راح يقفش طيزها فصفعته بديعة بالقلم على وشه:

لا انا مرات أبومك احترمنني.

كذلك تعارك البارون مع أخيه الأصغر فقال له:

أخرتها تتزوج عاهرة…صفعه البارون على وشه:

أخرس دي مراتي….ورفع كاس خمره:

هنوني بمراتي الحبيبة…

انا قحبة جزائرية في الخدمة ندير كلش قلشني نقلشك

I-am-an-Algerian-whore-in-service.-I-do-everything.-Tell-me,-I-will-tell-you.
انا قحبة جزائرية في الخدمة ندير كلش قلشني نقلشك

 انا قحبة جزائرية من العاصمة عندي سكن و مكان للنيك ندير كلش مترمة و مبزلة ..

و النيكة معايا ابتداءا من 5000 دج و كلما كان الزب كبير و خشين طبعا السومة تزيد.

انا قحبة جزائرية في الخدمة ندير كلش قلشني نقلشك

علابالي اي واحد ينيكني يرجع ابوني و ما يصبرش على السوة و الترمة تاعي .

انا مطلقة مفتوحة ندير كلش نرضع نلحس نيك ملقدام و ملور ..

و انا قحبة جزائرية بروفيسيونال يعني نعرف كيفاش نمتع الراجل ..

و اي حاجة تحب تجيرها معايا راني قابلة المهم اتهلى نتهلى ..

الجسم تاعي زبدة كي الحرير من تمسني تلقاني طرية ..

علابالي الزب تاعك ما يقاومش و الاغلبية لي نيك معاهم بلخف يفرغو ..

انا حلوة و مليحة بزاف ندير البيبة و نلحس القلاوي و الثقبة و اذا تحب تفرغ على وجهي السعر يزيد و لي يحب ينيكني بالتطياح و الرخص ثاني راني قابلة .

و اذا تحب تنيك ملور و لا من القدام ما كانش مشكل المهم زهيني نزهيك و اذا تحب نيكة خفيفة راني هنا و اذا تحب مباتة لازم بالموعد و دير في بالك راك مع وحدة نظيفة و عندي حتى تقارير طبية نجيرها كل ستة اشهر ..

يعني الامور الصحية كونك هاني ..و طبعا لي يحب ينيك بالكابوت باش ما يطيح في حتى مشكل ..

انا نضمن حاجة برك هي المتعة و البنة في النيك و سوتي السخونة راني هنا مستعدة نزهيك حتى اذا انت نياك و تحشم من النسا ..

و اذا زبك ما يوفقش مليح و لا ماشي كبير ما تكسرش راسك .

نردهولك حطبة حتى و لوكان يكون عمرك فوق 70 سنة.

انا قحبة جزائرية نياكة و حنونة ما تحير ما تدوخ و زبك معايا رايح يستمتع المهم راني حاطة فيديو راني نيك فيه مع واحد شوفو الترمة تاعي و الزيزة ..

و اذا عجبتكم تواصلو معايا في التعليقات و راني مستعدة نزهيلك زبك كيما تحب .

انا قحبة جزائرية نياكة و نخطفو من السروال و مرحبا بيك ..

امغربية شابة من مدينة مراكش تعرض نفسها للزواج بأقل الشروط

افكار مشاريع ودراسات جدوى للمشاريع

ارقام نساء ورجال.من جميع الدوال العربية على المباشر

لاتتردد ادخل وستجد افضل واجمل بنات للتعارف

و اي واحد مهتم راني حاطة الفيديو تاعي

دخل علي مرات ابوه الاوضه و هي نايمه و عمل معاها الصح شوف عمل ايه

Incest-story-of-a-young-man-and-his-hot-father's-wife
قصة جنس محارم  الشاب و مرات أبوه الساخنة

 رانيا أطبقت جفونها و رمت راسها وشعرها على جنب وهي تبص و تبحلق لزب جوزها المتوتر عمال يخش و يطلع من كسها.

ظل ينيكها بحركات و رهز قوي سريع و وسطه كان عامل زي الزمبلك و أصل فخوده عمالة تخبط و تفرقع في أصل فخودها الطرية.

في الوقت نفسه شادي كان عمال يدلك زبه و بقه مفتوح بيعافر عشان ماياخدش نفس قوي عشان ميفضحش نفسه و صاحبه.

أشرف بردو جنب منه كان عمال يفرك في راس زبه المكورة بيتفرج كويس و يبرق بشهوة كبيرة على زب فايز شمروخ يدخل في كس رانيا الجميلة وهو مرفعها رجلها عالي أوي.

 الشاب و مرات أبوه الساخنة

رانيا بهمس ممحون:

” أنت عارف اللي بتحبه مش كدا , انت عارف مزاجي و الطريقة اللي بحبها وتحبها.

أبطأ فايز شمروخ من رتم نياكته و بص عليها عينه في عينها:” أيه اللي بحبه و تحبيه يا روحي؟ أجابتها كانت همس بالكاد يتسمع فقالت:” أنت تحب تنيكني ب…” فايز:” أممم بأيه؟” رانيا بسرعة:” بالوضع الكلابي…” فايز:” ايوة دا صحيح أنا بأحب أركبك من ورا..” من هنا راحت تبدأ أحلى نيكة في ليلة راس السنة و قذف في الوضع الكلابي و المراهقين يتفرجون وفي أخر كلمة قالها راح دفع زبه بقوة في كسها .

تأوهت رانيا بمحنة وقال:” مش بتحبيه..صح ولا لأ… كنت منتظراني عشان آجي و أنيكك بالوضع الكلابي…” همت بالأيجاب و سل زبه منها و انتظرها عشان تفنس له و تتدور على السرير وتعلق طيزها في الهوا و راسها على المخدة.

أشرف و شادي كانوا عمالين يراقبوا الوضع بشغف شديد لما راسها اندفست في المخدة و بزازها ادلدلت تتأرجح و طيزها المكتنزة العريضة ارتفعت مثيرة شهية.

حط جوزها يده على طيزها و بالأيد التانية مسك زبه يرشده لباب كسها المبتل وراح يزق زبه ومن هنا بدأت أحلى نيكة في ليلة راس السنة و قذف في الوضع الكلابي و المراهقين يتفرجون بشهية كبيرة وبقا فايز شمروخ يركب كس مراته من ورا بالوضع الفرنسي القوي المحبب لرانيا وله و فايز حس بسخونة طيزها و استدارتها و حلاوتها:

” اوووووه ياااااا طيزك حلوة أوي أنت سخنة اوي يا مراتي كسك مبلول عمال ينز في عسله….آآآح حلو أوي….” أخذ فايز شمروخ يدك كس رانيا من الخلف و ينيكها أحلى نيكة في ليلة راس السنة و قذف في الوضع الكلابي و و كان جسمه يرتعش و يتقبض مع كل دفعة و سحبة و رانيا تأن بمحنة و بزازها تتلاطم و تفرقع في بعضها بقوة كبيرة و كان فايز عمال يأن و يصرخ و ينعر مع كل دفعة من زبه و يشهق مع كل سحبة.

لمدة دقايق كان عمال يفلح كسها و يقطعه من ورا بالوضع الكلابي في ملحمة سكسية كبرى كان يشهدها المراهقين مهبولين أزبارهم مشدودة من هول المنظر.

كان فايز يبطأ أحيانا من رتم نياكته عشان يغيظ و يشعلل شهوة رانيا ويدخل بس راس زبه.

كان يمسك حشفته و يدلكها اعلى و أسفل شفاتير كسها وبهدين يروح دافسه في خرم كسها بقوة.

كررها مرتين وفي التالتة راح حاطط زبه في أول خرم طيزها :” نفسي أنيكك في طيزك…” فصاحت رانيا:

:

أوووه لا لا حبيبي… فايز:” ليه لا..متخافيش هتحبيه أوي…” رانيا:” لا لا مش بحبه عشان خاطري لا….” فايز:” طيب هافشخ كسك زي كدا…” راح فايز ينيك رانيا بالوضع الكلابي بقوة كبيرة و يرهزها و يهزها حتى ان الأولاد المتلصصين برا كانوا يسمعوا أنين رانيا العالي اللي يعبر عن محنتها الكبيرة و شهوتها المتصاعدة و وجع كسها.

فايز لمح شادي و كان الأول في قمة محنته ينيك مراته يسحب و يدخل يركب و يطلع و أيديه قابضة على وسطها و بدنها يرتعد وهي تان و تتأوه :” أوووووف آآآآآآآح أوووووووف…” وفايز يصفعها من خلفها:” عاجبك يا شرموطة يا لبوة….مش كدا….” ورانيا ممحونة عالآخر:” أووووف آآآآآآخ يل جملي كسي ناااااااااااااااااااار” كانت أنات رانيا مصحوبة بشخير فايز وهي يجيب لبنه.

رانيا جابت أو كانت تجيب شهوتها معاه بالتزامن.

قمط كسها على زبه وبقا فايز يصرخ و يصفع طيزها:” أأأأح يا لبوة كسك قمط على زبري…..آآآآآآ؛ هأدلق لبني فيكي يا شرموطة….آآآآآآآآآآه” راح فايز يرمي حليبه في كس رانيا و ينطر محتويات بيوضه وبقا ينيكها بأوقى ما يكون.

في الوقت نفسه كان أشرف و صاحبه شادي عمالين يفركوا أزباره م على وقع أنات الزوجين و يشاهدوا احلى فيلم سكس واقعي قوي ويفركوا بقوة.” أووووووف مش قااااادر هجيييييييييييييييب” بقا فايز يأن و يشخر و يمخر وكان زبه عمال ينفجر بحليبه داخلها لحد أما تهالك وو وقع بصدره و وسطه على ظهرها بالكاد يلتقط أنفاسه المبهورة و بعدين تهالك بظهره على تكاية السرير في الوقت اللي العيال برة كانت جابت حليبها في سراوليها من وقع النشوة.

فتاه تعاشر اخوها معاشرة الازواج وتنجب منه والنهايه كانت موت برضاها

My-brother's-penis-drove-me-crazy-when-he-entered-my-pussy-and-fucked-me-hard
زب اخي جعلني كالمجنونة حين دخل كسي و ناكني بقوة

 قبل ان احكي لكم عن زب اخي و كيف دخل كسي اعرفكم بنفسي فانا ربيعة و عمري خمسة و ثلاثون سنة و مطلقة حيث بقيت مع زوجي شهرين فقط قبل ان يدخل السجن بعد جريمة اختلاس و حكم عليه بخمسة عشرة سنة لذلك رجعت الى بيت اهلي لتبدا مغامرتي الساخنة مع اخي . اخي اصغر مني باثني عشرة سنة و كنت دائما اراه كالطفل فانا الاكبر بين اخوتي و هو الاصغر و مع مرور الوقت صار اخي رجلا باتم صفات الرجولة و صار صوته خشنا و يملك جسم رياضي لكني لم اتخيل و لم اتوقع ان زب اخي يفعل بي كل تلك الهواجس حين رايته عن طريق الصدفة في ذلك اليوم حيث كان اخي يسري يغسل السيارة بالانبوب و كانت مركونة في الفناء و كنا لوحدنا و لم ينتبه اني اراقبه من النافذة . و بينما كان يغسل السيارة وضع الانبوب على الارض و اقترب من السيارة و اخرج زبه كي يبول و لم يكن يعلم اني اراقبه حيث رايت زبه و كان جميلا جدا و لون راسه يميل الى البنفسجي من شدة احمراره و كان مثل المصباح و لم يكن زبه منتصب لكنه كان ظاهرا انه كبير لان زب زوجي كنت اراه صغيرا جدا حين يكون مرتخي . و بقيت اراقب اخي و هو يبول ثم امسك الانبوب مرة اخرى و غسل زبه و اخفاه و كان شيئا لم يحدث

قصة ريفية عمرها 35 مطلقة عشقت الجنس مع اخوها

و منذ ذلك اليوم و انا اتمحن على زب اخي و اراه حتى في منامي و كانت حسرتي الكبيرى اني لم اشبع من الزب بعد زواجي و حظي اوقعني مع رجل مجرم فارقني بعد شهرين فقط لم ينكني فيهما سوى خمسة مرات فقط و كل النيكات كانت سريعة . و صرت كلما ارى اخي احاول اغراءه و لمسه وحتى التحكك عليه عله يفهمني لكني لاحظت انه يتجنبني و كانه لا يريد ان يمارس معي سكس محارم لانني اخته و ذات يوم قررت ان اقوم بعل يشبه فعله عله يقترب مني و انتظرت اليوم الذي بقينا فيه لوحدنا و كانت سيارة ابي مركونة في الفانء علما ان ابي يذهب مع السائق و سيارته عادة يستخدمها اما في المساء او في نهاية الاسبوع فقط . و اخذت الانبوب و لبست روب ابيض خفيف جدا و نزعت كيلوتي و ستياني و كان الجو حارا جدا و فتحت الانبوب عن اخره و بدات اغسل السيارة ثم حولت الانبوب الى جسمي فتبلل الروب و ظهرت حلمات بزازي و شعر كسي حين التصق الروب على جسمي و صرت ابدو و كانني عارية  و اطلت مدة غسل السيارة و في كل مرة ارمي الماء على جسمي حتى ابقى مبللة و انا انتظر الفرصة كي ياتي و ارى زب اخي و ينيكني

 فتاه تعاشر اخوها معاشرة الازواج 

و بقيت صابرة حتى رايته يقترب مني و انا ابدو و كانني عارية و لم يستطع اخي ان يحول نظره عن جسمي و خاصة صدري الذي كان مكشوفا كليا و حلماتي واضحة جدا و حتى اتظاهر اني لم اقم بذلك متعمدة فقد اخفيت صدري بيدي ثم تظاهرت اني متجهة الى الداخل كي ابدل ملابس و انا احرك طيزي بكل قوة كي اهيجه اكثر . و حين دخلت تركت الغرفة مفتوحة و تعريت كلية و لم البس حيث امسكت الفستان و وضعته على رقبتي و كنت اتعمد تضييع الوقت عساه ياتي نحوي و بالفعل اقترب مني و لمحني عارية تماما و حين عرفت انه ينظر الي رميت الفستان على الارض و جلست على السرير عارية ثم فقدت صبري و طلبت منه ان يقترب مني لاني لم اعد استطيع مقاومة النيك مع زب اخي الذي لم اجد زبا غيره يمتعني . و احتضنته بطريقة ساخنة جدا مثلما كنت افعل مع زوجي و لمست له زبه الذي كان منتصبا جدا و تحسسته من فوق بنطلونه و فتحت له السحاب كي اخرجه و حين اطل زبه لم اصدق عيني واااااااااااااااو فقد كان كبيرا جدا و اكبر مما تخيلت و اكبر من زب زوجي بكثير و انا كنت سعيدة بعدما اغريت اخي الصغير كي ينيكني .

شاهد اهم موضوعات وشاهد الفيديو واحصل على هديتك الفورية

و لم اصبر على زب اخي حيث رضعته بجنون و فتحت له كسي و طلبت منه ان ينيكني لكنه لم يكن محترفا و ادخل زبه مباشرة في الكس دون ان يقبلني و كان زبه ساخن و منتصب و كبير لكنه لم يشبعني و لم يوصلني الى الرعشة لانه قذف بسرعة كبيرة جدا داخل كسي و هو يرتعش . و رغم ذلك فانا كنت منتشية لاني فتحت كسي لاخي و ازلت ذلك الحاجز بعد ان مارسنا سكس محارم و انا الان اترقب الفرصة كي انام معه و اجعله ينيكني اكثر من ثلاث مرات اكل فيها زب اخي مثلما اريد

يوميات رشا

احلى نيك و اسخن جنس مع رويدة و كيف فتحت كسها في عيد الميلاد – الجزء 2

The-best-fucking-and-hottest-sex-with-Rawida-and-how-she-opened-her-pussy-on-Christmas
احلى نيك و اسخن جنس مع رويدة و كيف فتحت كسها في عيد الميلاد

 و قربت زبي من فم رويدة في احلى نيك و مرتها ان ترضع زبي و هي كانت تماطل و لكن لما امسكتها من شعرها وقربت زبي اكثر فتحت شفتيها و تركتني ادخل زبي بين الشفتين لتنطلق رويدة في مص زبي بحرارة كبيرة .

احلى نيك و اسخن جنس مع رويدة و كيف فتحت كسها في عيد الميلاد

 كانت شهوتي ترتفع و تزيد و هي تمص لي و ترضع زبي الذي كانت اللذة تكبر فيه اكثر و انا امسك رويدة و بدت يدي ترتخي على شعرها حيث كانت الشهوة تجعلني ارتخي مع متعة و احسساس لذيذ جدا و هي ترضع زبي و تمصه بلا توقف و انا كنت المس لها صدرها و اتحسس على حلمتها

و كانت حلمتها جميلة جدا فهي صغيرة و لكنها صلبة جدا و رضعت انا صدرها مثلما رضعت رويدة زبي و فتحت رجليها لارى امامي الكس الجميل و بزره الواقف و كان كسها محلوق و لكن عليه بعض الشعر حيث انها تبدو انها حلقته منذ اسبوع او اقل . و لحست كس رويدة في احلى نيك و هي تئن و تحاول كتم اهاتها الساخنة جدا و انا الحس الكس و زبي منتصب بقوة و عروقه نافرة من الشهوة و بعد ذلك جاء وقت الايلاج و ادخال الزب في كس رويدة حيث اقتربت منها و انا امسك زبي و وضعته على شفرتي كسها و انا ساخن و هائج جدا

و كنت فعلا في احلى نيك و اسخن جنس مع رويدة و لكن قلبي كان يدق بقوة كبيرة فانا مقبل على فتح كسها و الامر لم يكن بتلك السهولة فانا و ان كانت شهوتي حارة جدا فقد كنت افكر في العواقب و لذلك بدات افرك بزبي بين الشفرتين و انا ادخل الراس فقط . وسخنتني تلك الوضعية الى درجة اني صرت كالمجنون و الشهوة في داخلي حارة جدا و رودية تئن انين ساخن جدا و خافت و هكذا لم اتمالك نفسي و قربت زبي بقوة من الكس و دفعته لينهار جدار كسها و غشاء بكارتها و ادخلت زبي بقوة في احلى نيك و كان الكس ساخن جدا

و لم يسبق لي ان شعرت بمثل تلك اللذة لما ادخلت زبي في كس رويدة فقد كانت حرارته كبيرة و جميلة جدا و انا انيكها و ادخل زبي بقوة و اسمع احلى انيك و زادت حرارتها اكثر لما صترت احرك زبي بسرعة كبيرة في الكس . و كان كس رويدة ضيق جدا و طبعا الامر مفهوم فهي كانت عذراء و اان فتحت كسها في تلك النيكة حيث زاد الانين اكثر و انا ادخل زبي و مع كل دفعة من زبي في كس رويدة كنت اسمع اه اه اح اح اه اه اه و انا اذوب كما تذوب الزبدة في النار و اللذة الجنسية كانت عميقة جدا في احلى نيك مع كس رويدة الساخن جدا

ليلى مغربية عازبة من مدينة أكادير تعرض نفسها للزواج بأقل الشروط

مطلقه 38 عام مطلقات للجواز و مطلقات للزواج بالهاتف

افتح هنا واحصل على هديتك واحصل على اجمل بنات للتعارف

العاهرة المصرية مع ضابط البحرية ينيكها على شاطئ البحر

Egyptian-prostitute-with-a-naval-officer-fucking-her-on-the-beach
العاهرة المصرية مع ضابط البحرية ينيكها على شاطئ البحر

 في ليلة من الليالي و بديعة ترقص في الملهى الليلي في أحضان شاب إيطالي دخل عشيقها القديم خطيبها اللي بدأت معاه رحلة العهارة في مصر في ثلاثينيات القرن الماضي.

العاهرة المصرية مع ضابط البحرية ينيكها على شاطئ البحر

دخل الملهى معلق أنثى جميلة من بنات الملهى بنت من بنات الهوى مثلها مثل بديعة معلقها في زراعه و يبدو انها كانت كانت تلبس فستان أحمر شقراء بشعر أشقر طويلة ممشوقة تضاحك فريد الضابط المصري القمحي البشرة.

بمجرم أن دخل لمحته بديعة وشهقت وهي ترقص على رتم الموسيقى الإيطالية و يحتضنها من الخلف الشاب يراقصها يمسك بزازها الكبيرة العفية الخارجة من ملابسها و يقفش فيهم وهي تحك طيزها في زبه من خلفها.

شهقت بديعة و زغرت للشاب الداخل و تعرفت عليه و أفلتت بزازها من يدي قبضة مراقصها و كذلك تعلقت عيون فريد بها و التقت النظرات مندهشة متعجبة مشتاقة مستطلعة.

و اقتربت بديعة من فريد وهو بلباس البحرية و اقترب منها فرحا بلقياها وصاح:

منى…!” وأردف :” بتعملي أيه هنا في مرسيليا…” و ردت عليه بسؤاله:” وأنت بتعمل أيه هنا؟!” ليبدأ من هنا اللقاء و نشوف بديعة العاهرة المصرية تلتقي عشيقها ضابط البحرية و ينيكها على شاطئ البحر في ليلات ساخنات احتفالا باللقاء و الكريسماس.

رد عليها فريد و الفرحة بادية على وجهه:” أنا نزلت هنا شغل …شغل يا منى…” بديعة بنظرات مشتاقة متلهفة:” يلا بينا…خلينا نمشي من هنا….” كل ذلك و بنت الملهى الليلي صامتة لا تتكلم.

بص لها فريد و التقط الكاب اللي كان وضعه فوق راسها و استأذنها و انصرف يتأبط زراع بديعة و هي تخاصره ولا عزاء لصاحبتها اللي كانت ترمقها بحقد و غيظ مكتوم.

كذلك لعن الشاب اللي كان ي راقص بديعة عشيقها القديم الجديد و تأسف على المزة اللي كان على وشك ان ينيكها و يتمتع بها و استدبل بها سريعا الفتاة المهجورة من فريد وأخذ يراقصها فعشيقة جديدة تنسي عشيقة فديمة.

باتت معه ليلى في فندق مليانة بالغرام و العشق الحار و السكس الملتهب بكل الأوضاع و في الصبح قصدوا النزهة ونشوف بديعة العاهرة المصرية مع عشيقها ضابط البحرية ينيكها على شاطئ البحر و نشوف بديعة عارية الصدر بزازها مدلدلة و أسفل منها فريد وهي تقبله في شفايفه وتركبه و الشمس ترسل أشعتها الذهبية في باكر الصباح وفريد يهمس لها:” معاكي علطول ولو في عرض البحر…”أنزلت بديعة بنطال الضابط البحري وأخذت تمشي بوجهها فوق وجهه و تحكك بطيازها زبه و تشعله.

كانت بديعة تلبس فستان أبيض قصير مثل باق العاهرات فستان قصير لا يسرت طيازها ففلقست وهي تعلي ردفيها و تفنس و تكب بفمها تداعب زب فريد وهو يستمتع و هي تلعق زبه اللي بقا يتمطى و ينتصب رويدا رويدا و يكبر و يغلظ وراحت تلعقه و تلحسه و تلامس براسه وجهها و ثم أطبقت بشفتيها عليها وأخذت تمصصه و تمتع فريد عشيقها و خطيبها القديم وراحت تلحسه و تمرغه بشفتيها ثم في وضع معكوس أعطت فريد طيزها و كسها المشعر يلعق و يمصمص الزنبور و بديعة تصرخ و تضحك و تتلذذ وفريد يأكل كسها وهي تأكل زبه و كلما زادها مصا ولحسا زادته حتى شرب مياه كسها و شربت لبنه في قذف شديد.

ثم من جديد أخذ اللقاء يسخن وراح عشيقها ضابط البحرية ينيكها على الشاطئ و نامت العاهرة المصرية و ركبها الضابط و تمرغت معه على رمال البلاج ثم انها ركبت زبه وبقت تهز ردفيها باحلى لع و شرمطة و منيكة و سخونة وهي تتأوه و تضحك وهو يتلذذ وبديه يحسس على ردفيها الكبيرين من فوق الفستان و يدخلهما و يكبش لحمها الساخن و يحسس ويقفش وزبه يمرق في بخش كسها الساخن و هوي تنزل ببزازها فوق وشه و تمرغهما فيه وهو ينتشي و تمتعه بكل حتى في جسمها و تنكيه بهدوء على شاطئ البحر.

كان الشاطئ خاليا من اي معكر و كان العاشقان في ركن منزوي منه بعيد عن العيون و المتطفلين فرحت تمنحه المتعة صراحا و تسقيه كأس اللذة قراحا وأخذ العشيق القديم ينتشي و تسري النسوة من جديد في أعضائه وأخذ يدفع بنصه التحتاني وهو يلتقم بشفايفه حلمات عشيقته القديمة تباعا حلمة وراء حلمة و يهيج بديعة تلقي بوشها يمنة ويسرة من أثر النشوة حتى صاح فريد:” هانزل هنزل يا منى…” كانت بديعة عند فريد منى وما زالت منى فلم يناديها بديعة قط.

شالت بكسها من فوقه و صنع ذلك صوتا مثيرا و أكبت بديعة تمص الزب لتنطلق كتلات اللبن الدافق الغزير في فيمها و وجهها و تشرب من حليب صاحبها لتعود تتمدد فوق جسمه و تقبله وتنفث لبنه في فمه….يتبع….